piątek, 19 sierpnia 2016

TERMOS SALEWA THERMO BOTTLE

Tego przedmiotu nikomu raczej nie trzeba przedstawiać. Termos, nieodzowny przyjaciel podczas chłodniejszych i zimowych dni. Dziś chciałbym przedstawić jakiego ja używam. Jest to termos Salewy ale wcale nie z tych najdroższych raczej z tych najtańszych.


 Jest to mój drugi termos. Pierwszy jaki posiadałem powiedzmy nie markowy wykonany na tej samej zasadzie co ten czyli też cały ze stali, trzymał ciepło maksymalnie cztery godziny.Ten termos nawet po 24 godzinach dzięki podwójnym ściankom, utrzymuje napój w postaci bardzo ciepłej. Nie ma też problemu z utrzymaniem temperatury zimnych napojów. Pojemność jaką ja posiadam jest równa jednemu litrowi. Kolor jak widać żarówiasty żółty gdyż nie lubię gubić rzeczy które nie rzucają się w oczy.
Waży niecałe 600 gram co można uznać za sporo gdyż konkurencyjne firmy jak również i ta robią lżejsze termosy o tej pojemności ale za to droższe. Jak widać na drugim zdjęciu składa się z trzech elementów które nie jest łatwo zgubić, a jeśli nawet to kubeczki można bez problemu dokupić na większości stron posiadających termosy tej firmy. Dużą zaletą jest dla mnie jego kształt dzięki któremu termos zawsze można upchnąć do zapakowanego już plecaka. Kubeczek posiada plastikowy rant co chroni usta przed poparzeniem, a system zamykania i otwierania otworu z którego w moim przypadku przeważnie leci herbata bardzo szczelnie i dokładnie trzyma zawarty w nim płyn. Wadą za to jest dla mnie strasznie szybko rysująca się o kamienie, skały żółta farba którą pokryte są ścianki. Jeżeli na chwile obecną miałbym kupować jakiś termos wybrałbym jeszcze raz ten sam. Jestem bardzo z niego zadowolony.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz