sobota, 20 sierpnia 2016

PIERWSZY KROK

Cześć dziś właśnie zrobiłem pierwszy krok w stronę rozpoczęcia przeze mnie wspinaczki. Udałem się do sklepu i zakupiłem moje pierwsze w życiu buty wspinaczkowe. Po przeczytaniu całego internetu w poszukiwaniu dobrych butów dla początkujących, wybór padł na Oxygym LA SPORTIVA. Podobno jest to świetny but do wielogodzinnych treningów na ściankach. Posiadają grubszą podeszwę co czyni je trwalszymi, oraz są zrobione z takich materiałów które bez problemu można prać w pralce co mnie akurat bardzo cieszy bo lubię czyste i pachnące buty. Buty posiadają okrągły paluch i łagodny profil co ma stworzyć komfort podczas długich treningów. Moje pierwsze wrażenie po ubraniu tych butów to uczucie że w tym nie da się chodzić. Po dłuższej chwili trzymania na nogach zauważyłem że nie są takie złe i są nawet całkiem wygodne w porównaniu do butów które przymierzałem wcześniej. Bardzo mi się podoba ich kolorystyka. Lubie duże kontrasty i buty kolorowe tak samo zresztą jak odzież,

im więcej kolorów tym lepiej. Nie wiem jeszcze co powiem żonie gdy zobaczy nowe buty w dodatku takie w których nie da się chodzić na co dzień. Może nie będzie tak źle, najważniejsze że zrobiłem ten pierwszy krok i zdecydowałem się na zakup. Teraz tylko trzeba znaleźć jakiś kurs, albo sekcje wspinaczkową i do dzieła, a buty do tego czasu poleżą grzecznie w szafie czekając na ten swój i mój dziewiczy dzień na ścianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz