niedziela, 21 sierpnia 2016

LATARKA PETZL NAO

Petzl Nao długo zastanawiałem się nad zakupem tej latarki. Po pierwsze posiada ona akumulator co czyni ją mniej uniwersalna niż większość latarek na baterie AA lub AAA. Po drugie czas pracy który ciężko mi było określić. Po trzecie cena. Lecz po zakupie latarka wyrwała mnie z butów co rzadko się zdarza. Większość promowanych przez firmy produktów jest przereklamowana czego nie można powiedzieć o tym zestawie. Reactive lighting to technologia, która dzięki specjalnemu sensorowi umieszczonemu w latarce pozwala na dostosowanie siły i skupienia światła w zależności od tego czy użytkownik patrzy pod nogi (światło słabsze i rozproszone – by obejmować jak najszerszy obszar) czy daleko przed siebie (światło mocne i skupione). Latarka dosłownie myśli za nas ustawiamy sobie jeden z pięciu programów które i tak w komputerze możemy sami zaprogramować i ustawić pod nasze potrzeby. Resztę zrobi za nas latarka.
Siła światła jaką posiada ten model to od 7 do 575 lumenów o zasięgu światła od 9 do 135 metrów. Możliwość zaprogramowania pięciu trybów pracy z czego może to być tryb REACTIVE LIGHTING o wysokiej mocy o słabej mocy lub tryb stały o wysokiej i słabej mocy. Sami możemy sobie stworzyć różne tryby dopasowane do naszych potrzeb i naszej aktywności. Mimo że Petzl Nao posiada akumulator to można go używać w temperaturach do - 30 stopni oraz można ją ładować poprzez każdą ładowarkę usb, a w razie czego akumulator można zastąpić dwoma bateriami. Mimo że akumulator można zaprogramować tak żeby nam starczył na dłużej to ja osobiście dokupiłem drugi oryginalny żeby zawsze mieć możliwość zastąpienia tego już rozładowanego. Dużym plusem jest opaska na głowę Zephyr- dzięki niej latarka siedzi mocno ale wygodnie a fakt, że nie jest to pasek gumy dookoła głowy zmniejsza wagę oraz dyskomfort przy dłuższym noszeniu. Mimo dużej ceny jaką trzeba wydać na latarkę ja się skusiłem i nie żałuje. Fajny i użyteczny gadżet.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz