sobota, 17 września 2016

KROK TRZECI - KURS WSPINACZKI Z GÓRNĄ ASEKURACJĄ

Dnia 10 i 11 września odbyłem swój pierwszy w życiu kurs związany ze wspinaczką. Był to podstawowy kurs wspinaczki z górną asekuracją czyli krótko mówiąc po prostu wspinaczka na wędkę. Kurs organizowany był przez "Warszawska Szkoła Wspinaczki K2.WAW" link do strony dla zainteresowanych kursami ( http://k2.waw.pl/k2warszawa ) i odbył się na "Arena wspinaczkowa  MAKAK". Zajęcia rozpoczynały się w sobotę o godzinie jedenastej i były prowadzone przez dwójkę świetnych instruktorów Włodka Kierusa i Magdalenę Leo. Z początku myślałem że frekwencja będzie większa ale później cieszyłem się mniejszą gdyż były to zajęcia prawie indywidualne za co wielki szacun do organizatorów. Nie było zbyt dużo zbędnego gadania tylko od razu nauka na tym co tygrysy lubią najbardziej czyli na ścianie. Włodek po kilku naszych wejściach zwiększał cały czas skale trudności i pokazywał coraz to nowe rzeczy. 
 Pierwszy jak i drugi dzień minął bardzo szybko i bardzo aktywnie Włodek z którym można było pogadać nie tylko na temat wspinaczki ale też na każdy inny dostarczał nam nowych wyzwań i pozwalał pokonywać to co było dla mnie niemożliwe. Drugiego dnia niestety moja waga nie pozwalała mi zbytnio poszaleć gdyż nie przyzwyczajone mięśnie rąk nie mogły mnie już tak długo utrzymywać jak pierwszego. Mimo to świetnie się bawiłem. 
 Kurs zakończył się zdobyciem certyfikatu, ale przede wszystkim zakończył się świetnie spędzonym czasem. Poza zdobytymi umiejętnościami zdobyłem nowe znajomości i stwierdzam że za tak niską cenę warto było poświęcić swój czas by się czegoś nauczyć. W końcu sam tego chciałem. Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejnym kursie który już niebawem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz