sobota, 17 września 2016

JULBO EXPLORER SPECTRON 4 - BLACK/ORANGE


Krótko mówiąc - Okulary w góry. Julbo Explorer posiadają wszystko to czego potrzebują okulary na wyższych partiach gór. Okulary są wykonane z bardzo dobrych materiałów. Były to moje pierwsze okulary tej firmy i szczerze powiem że byłem zachwycony gdy otworzyłem opakowanie i wziąłem je do ręki. Okularki posiadają soczewkę Spectron 4 przeznaczona dla ochrony przed wyjątkowo mocnym słońcem, redukuję przemęczenie oczu oraz oślepiające promienie. 
 Poliwęglanowa soczewka o stopniu absorpcji promieni 100% UVA, UVB, UVC, 95% światła widzialnego. Pokrycie soczewek specjalistycznym filtrem anty-refleksyjnym, eliminuje powstające odblaski zapewniając idealną przejrzystość widzenia oraz zwiększa wytrzymałość na zarysowania i uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowa powłoka w technologii Flash Finish sprawia, że soczewki z zewnątrz są lustrzane. Rekomendowane do użytku wysokogórskiego, sportów wodnych oraz podczas innych aktywności podejmowanych w niezwykle mocnym słońcu. 
Trochę żałuje że nie kupiłem dwukrotnie droższych tych okularów z soczewką Cameleon która jest o wiele lepsza i samo dopasowująca ale na razie cieszę się z tych. 
Świetnie zabezpieczają przed różnymi kontami padania światła. Unikalny kształt okularów oraz boczne panele zasłaniające, zapewnią pełną ochronę przed słońcem, również tym odbitym na przykład od lodu czy śniegu. Pokryte gumą zauszniki nie będą powodować otarć, wygodnie dopasowując się do kształtu głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz